si nuFF

Showing posts with label tapai. Show all posts
Showing posts with label tapai. Show all posts

Wednesday, November 2, 2011

ber'taPAi saRimAH' jaP...

wIndu2 kaT umAH saYer nih.. daH berJAman taK menghaPdet..... baNyak ciTer nak sTOry nih tp peRam dulu.. nih citer nih jer...


cIter makan taPai kaT opiS


*


*



ha aMik seKotAK...!!!




seDAP baNgaTTTT!!!! 60sen saTu.. seKotak ada 50 bungKus taPaiiii....


ha..terliUR tak?? ekekeke.. tapai moDEn.. bungkUs ngan pLastik jer..


kaT plasTik tu siaP ada no contact sumE...


mmG highLy recommended.. miahahaha


tGK nih klo taK caYEr


*


*


*


*


*


*



saMpai tak terKAta keSEdapannyER.. miahahaaa ( aMpuN kak.. paKai Gambo aKAK wahahaa)


pST nak menyELit jaP, ari tu g kuRSuS. DinnER theMe haWAiiii, tGK kitAOrg berHawaII...


seB bek tAK jaDIk hawAUuuu.... hikhikhik





eh t kTE ciTEr lagIk yer ada benda naK keNe g caRIk nih!!!