si nuFF

Thursday, January 9, 2014

Biskut Rainbow

Selamat Petang Kengkawan.....

Ari nih dok melayan makan biskut rainbow nih kat opis..


Cantek kan kaler dia.. geram nengoknyer!!! Nak Makan pun tak sampai hati.. 
eleh tak sampai hati konon, elok jer ko bantai Maisare oiii


Ada orang panggil biskut lidah kucing.. Hehehe takot la pulak dengor namanye.. 
Krg tak lalu makan lak krang..kui3x 
Rasanya mcm ala2 biskut telur yang bulat-bulat tu tp yang nih ada flavour sket ikot kaler dia..

sape nak order daerah putrajaya nih leh la tanya akak nih !!
Tp bukan akak nih yang buat.. dia tolong jual jer hehehe 
Karang terkejot lak akak nih karang ekekeke



Ok abih da menayang biskut... Nih nak up sekeping gambo si iA.. dia nih mmg anti camera kot.. SSh beno nak snap gambo dia pandang camera.. nyampah!! Huhh!!!


p/s : SElamat hari jadi buat mak tersayang.. Luv u mak!! Semoga mak panjang umo dan diberi kesihatan tubuh badan!! Sayang mak sgt!!!!




12 comments:

  1. haaa.gambar yg kat buluh tu mesti kat alamanda kannn? Hmmmm, betul ke biskut tu rasa biskut telur yg bulat2 tu? akak sukaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah pandai akak.. mmg dkt alamanda hik3.. kan,, sedap biskut telur tu.. sha pun suka

      Delete
  2. Bicuit rainbow...alaaa la la...comei2 syg plak nk mkn..kalau kasi budak2 ni mesti suka kan..

    ReplyDelete
  3. comeynye biskut lidah kucing.. xsangke ade nama biskut mcm tu..

    ReplyDelete
  4. sedap weh kak biskut tuh! hehehe...

    happy belated birthday buat mak akak tau!

    ReplyDelete
  5. pernah tempah dengan kakak member opis biskut ni sha..mmg sedap kan..bila makan tak sedar dah habis..hehe

    ReplyDelete
  6. dh lama cari biskut ni.. terliur gak nak mkn.. tgk kaler dia y ceria..

    ReplyDelete
  7. lupa lak nak wish selamat hari jadi untuk mak mysha.... moga panjang umur dan diberikan kesihatan yang baik .... nampak muda jer...

    ReplyDelete
  8. tudia..macam sedap ;-) mai skittt

    ReplyDelete
  9. Cantik nyer Biskut rainbow tu... syg nak makan lawa sgt hahahaaa :P

    ReplyDelete
  10. mak mysha muda belia lagi..selamat hari jadi auntie...

    ReplyDelete

tQ to aLL da fM sWitz... fM will caTch u laTEr.. muaaHHxxx