si nuFF

Friday, November 1, 2013

Kain Pelikat La La La..

Tajuk entry tu sebenarnya nak bgtaw yg semalam sha pakaikan iA pyjamas ala kampongg..


Ha.. hensem tak?? ADa macam pendekar dulu kala x??ekekeke


nih pose ngengada dari awAng nih...


Mamat nih klo tangkap gambo tak sah takde pose raksaksa otomen tu... hik3

Baju nih beli kat t'ganu.. He3.. iA ada 2 helai kot baju cenggini.. Bukan pe klo time raya agak2 dia da rimas pakai baju melayu biasa tu sha sarongkan jer baju melayu kain pelikat nih.. Sejuk sket hehehe..
 Lagipun dia takde lengan, lapang sikit angin masuk kat celah ketiak tu ekekeke...

Tp tula nak tggu raya baru nak pakai alamatnyer udah singkat le nanti.. 
Makanya sebelum senteng, pakai je masa nak tdo... 

p/s: suka nengok seluar Johan dalam super spontan tu.. Katne nak beli ek??


11 comments:

  1. cantiklah sha kain pelikat sepasang gini..pakai tidur mlm2 mmg sesuai tuk budak2 tambah2 bila cuaca sejuk...akak pun teringin jgk nak cr tuk anak nie..kat mana lah tuh..heheh kena blk mesia dl..:)

    ReplyDelete
  2. Kalau ada yg besar buat kita pun selesa juga ni Sha..

    ReplyDelete
  3. comel je.. kreatif juga mereka jahit baju corak kain pelikat macam ni..

    ReplyDelete
  4. hahaha...comel! nak chop jadi menantu sally boleh dak..?

    ReplyDelete
  5. hensemnya hero ni..meh jadi menantu acik..hihi

    ReplyDelete
  6. salam kenal.. comeynye cik abg ni.. pandai posing.. hehe..

    ReplyDelete

tQ to aLL da fM sWitz... fM will caTch u laTEr.. muaaHHxxx