si nuFF

Monday, September 19, 2011

Alhamdulillah

Syukur aLhamdulillah tuhan masiH lagi berI keSEmpatan paDa fM utK sAMbut haRI lahiR seMalam...


";})();ButtonMouseDown(this);' blogger_onmouseup>blogger-emoticon.blogspot.com


Terima kasih Ya Allah kerana memberikanku kesihatan tubuh badan dan hidup baHagia di saMping keluARga.. Aku minta padamu Ya Allah semua kebaikan masa kini dan akan datanG sama ada yang aku ketahui aTau tidak dan aku berlindung kepadamu dari seMua kejahatan maSA kini dan akan daTang saMa ada aku tahu aTau tidak... Aminnn



tERima kasIh pada meREka yang wIsh fM... saYang kamU semua hehehehe....



to My mR reDz aNd iA, tQ aDIahkan saYa si OreN tu.. saYa skE bangAT aDiah iTU...


blogger-emoticon.blogspot.com



taK lupa juGAK, meKaceh mR. desPatch yang tOlong hantarkAN preSent tu..

blogger-emoticon.blogspot.com


ceRita saMbuTAN beSday seMalam tGh daLam prOses hehehe

tGGu......!!!!

No comments:

Post a Comment

tQ to aLL da fM sWitz... fM will caTch u laTEr.. muaaHHxxx