si nuFF

Wednesday, January 5, 2011

aRi mARAH seDuniA!!!

nEw yEar aRi tu imAD aQEeL g KenduRi... couSIn sHa kaWEn.... jeNuh nAK snAP gaMbo diER senyUm..tp taK berJaya hehehe.. punyerla MaRah dier...LangsUng taK nak senYum...
Moh kTe LayaN gAMbo iMad si GrumPy nih...
nih mAsa memula ngan PaPa diER...anGin kus2 lom kuAT laGIk...



nih da ada aUra da skeT


tibE timE nih mmg takleh buat per pUn... pAPa dia meNgeRuhkan Lagi kEAdaAn...sMp teRangkAt baJu imAD...


puJuk punyE pujuK rupenyer nk tDO




tGh diEr tDo semPat sNap gambo kaSUt..keNangaN mASa pRegnANt duLu beLi kaT bandunG.. dah muAt rupenyer imAD kasUt nih...


LepAs jer baNgun tDo mukE still saMe gak.. taKmo gak cenyuMM.... hai dikk ko mCM ada emAs jer daLam muloT tu...



dah neK peLamin ngaN maK diER pun die tAk naK gaK .......haisshhhh imad imAD.....


tapi lASt2 baRU imAd ok..naK taw lePas gamBo ngaN saPEr???

*

*

*

*

imAd naK gaMbo ngaN peNgaNtin jER ruPernyer... xmO ngaN org leN...
aLahai aNak omaK!!!! eekekeke
to my cOusIn aBg eMy>>SEmoGa berBahagia hinGGa ke aNak cucu...
aLL aBout da BabY:
imAD da naK masUk 3 buLAn dia da pandaI meNgagah.......daN sUaRa volumenyER terAmatla kuAT seKarang hehehe

6 comments:

  1. hehehehe...nak bergambar dgn pengantin rupanya...

    ReplyDelete
  2. tu la kak Lyn rupernyER sibuk nak jadi peNgantIn jugaK..ekekeke

    ReplyDelete
  3. @LyNn HaMzAh kak Lyn naper blog sha jadik gini...huhuhu

    ReplyDelete
  4. @LyNn HaMzAh kak Lyn naper blog sha jadik gini...huhuhu

    ReplyDelete

tQ to aLL da fM sWitz... fM will caTch u laTEr.. muaaHHxxx