si nuFF

Tuesday, November 11, 2008

keS ceMbuRu.....

aHad yANg lePAs terjaDinye 2 insIdEN keS ceMbuRU tAHap eNjin TurBo dAlam jIwa niH...

insIdeN perTama:

LokASi : SeRI keMbaNgAn...
Jam : 1.00 t. ari

'' Eh, koRang bilA laGi?? AsIk g KenDuRI orG jeRK..''


insIdeN keDuA:

LoKasi : ReStoRan dApUr MaS
JaM : 2.15 pTG

'' Sha, goodIe baG niH utk beBudaK tp disEbaBkan ko taKder beBudak ko jeA la AmIk..''

tGk la betapA keJamnyA mEReKa membuAt sHa ceMburU...huhuhuhu walaupun cemBuru sha tTp maintaIn cuTE hekhekhek..disebaBkan ceMburu tu jugAk shA sNap pic bebAnyak ngaN aNak kak Lieya... tu la waT laGi shA jELeS...hikhikhik kepada pEnGAntiN bARu Akid ngaN CTR SelAMaT peNgANtiN bARu eK... koRang tUnggu ar aKu kaWen t...




13 comments:

  1. dapat gak akak tgk akid kawin, dah le tak jemput aku mamat tu...hampeh tul....

    sha, jgn jeles nanti sampai gak mase ko ...time tu ko melaram habis2 tau....sekali seumur hidup jadi pengantin he he he hehe

    akak suke tgk pic mia suap kek tu....oiii sepatutnye ko yg kene suap besdei gurl...keh keh keh keh ...tapi series...comel pic tu...ko comel...mia pun lagi le comel hahaha haha ha

    ReplyDelete
  2. ho ho ho..
    pengakuan berani mati nie sha...
    xpe....nanti2 sha punya turn plak...baru sha tahu penat tak penat jadi pengantin nie sebenarnyer...

    chewah.....dah berangan erk...
    comel ler plak sha bergambar ngan princess dua org tu...he he he...sya pun gi erk besday bash anak kak lieya tu.....kalu kak zana join, dpt jumpa sha erk....tp xde rezeki lah sha...next2 time ok

    ReplyDelete
  3. salam
    nanti akan tiba juga masanya n lepas tu nanti boleh balas dendam melaram habis habisan

    ReplyDelete
  4. sya tak faham laa.. gelang apa yang patah

    ReplyDelete
  5. ala sha...xyah jeles2...sampai masa sha pasti ada suma tuh.soalan cepu mas..bila nak kawen nih?hehehe

    ReplyDelete
  6. ada rezeki adalah tu.. ye mysha.. sabar.. hehe.. tq wishkan kak t n suami.... tqvm..

    ReplyDelete
  7. the girls are so cute...tell my regards to them...i found your blog so interesting ...takecare my dear friend..

    ReplyDelete
  8. Hey you sound good.so what i have done is that i have added your blog link to my blog.so friend you also add my link to your blog.let us share our experiences....ok friend see you in the next post bye takecare.

    ReplyDelete
  9. kamu sungguh bertuah bakal pasa sanda ini menjemput kamu mmenjadi salah seorang pengikutnya dan berparti buih sabun di blog beliau

    ReplyDelete
  10. have a great day bye...and please add me my dear friend

    ReplyDelete

tQ to aLL da fM sWitz... fM will caTch u laTEr.. muaaHHxxx